Cookie: Přesměrujte své webináře a podcasty

 

Každý den dostávám dvě až tři upozornění, že někdo právě vysílá živě na Facebooku. Kdybych měl všechna ta vysílání sledovat, nedělal bych nic jiného. Desítky lidí, které znám, natáčejí podcasty s rozhovory. Zajímavé je, že jiné ne. Kdybych je měl všechny poslouchat, nedělal bych nic jiného. Roztrhl se s nimi pytel a když je něčeho moc, přestává to být zajímavé.

 
Cookie intuitivního marketingu: Přesměrujte své webináře a podcasty
 
Často se říká, že konkurence je pro zákazníky přínosem, protože mají větší výběr. Jenže s konkurenčními produkty a marketingem, které se od sebe téměř neliší, je to naopak. Příliš velký výběr znesnadňuje rozhodování. Je tedy potřeba dělat to jinak než ostatní.

"Můžete webináře a videa použít jinak než ostatní.

Pokud si předplatíte časopis, dostanete dárek. Třeba dálniční známku. Když ho ale odebíráte třeba deset let, nedostanete nic. Co to má společného s podcasty a živým vysíláním? I ony jsou zaměřeny navenek. Mají za úkol získávat zákazníky nebo posilovat povědomí o osobní značce autora (což pak samozřejmě zase směřuje k prodeji). A čím více lidí a firem je používá, tím menší zájem sklízejí.

Newsletter Tipy @ Triky od Miloše Tomana

Co s tím? Byla by škoda nevyužívat možnosti, které nám technologie dávají. Ale můžete je použít jinak než ostatní. Totiž zaměřit je ne k novým "předplatitelům", tedy potenciálním zákazníkům, ale ke stávajícím. Využít je pro posilování vztahů a věrnosti. Dělejte tedy videa a natáčejte podcasty, které budou užitečné pro vaše stávající zákazníky. Instruktážní, informační. Budou mít jistě trochu jiný charakter než ta "navenek", ale na tom není nic obtížného. A v očích zákazníků se tak oddělíte od jednolité masy ostatních.

Co z toho vyplývá: I v dnešních dobách propukají každou chvíli zlaté horečky a dav se žene jedním směrem. Proto je hledání originality tak důležité. Většina zlatokopů nikdy nezbohatla, protože jich prostě bylo příliš moc. Vyčleňte se z davu a jděte svojí cestou. využijte k tomu IM+ strategii úspěchu. Stáhněte si informační brožuru:

 

Informace o nakládání s osobními daty zde